tisdag 27 oktober 2009

11.37

läste nyss en kommentar jag fått av SAn, då hon hälsar att hon tycker att lite uppdatering på bloggen skulle varit en rolig sak eftersom jag trots allt skrev så mycket förut. Hon kommenterar också att "ha ett liv utanför bloggen, går även om man uppdaterar lite då och då". Håller med henne, så får försöka få en ändring på det hela.

Det är mycket med min design som gör att jag inte använder bloggen så mycket, det är många som tror att jag fortfarande "håller kvar", men det är för att jag inte har någon aning om hur man bytar design (a). Så om någon kan och vill, så vill jag gärna ha lite hjälp :) ?

Full gång på denna helgen också, som vanligt. I fredags blev det fest i Perstorp, Lördags drog vi till Tjörnarp och i Söndags var vi i Munka Ljungby. Det var roligt överallt. I Söndags, slutet av festen placerade vi oss uppe i Mathias rum och lyssnade på när han sjöng och spelade gitarr. Det var riktigt mysigt, så det får ett litet plus i kanten.

Partypinglor på dirr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det du vill ha hjälp med?

/ http://www.emmacarolin.bloggplatsen.se

SAn sa...

Ahh! det fixar sig.. bara du uppdaterar så blir jag glad :) känns som evigheter vi sågs och hördes ju :/ då är bloggen iaf ett bra uppdateringsställe! ;)

Ha en finfin helg gumman!
Ps. Vad är det du skriver om kattunge?! :O är det hemma hos Elin ni har dom då eller? :)

PUSS!