torsdag 29 oktober 2009

hurtful

måste som sagt fixa till designen på min sida snart, det var ganska längesen. Hade jag vetat hur man gjort hade jag nog bytat hela tiden för att få lite variation på det hela, men nu är det ju så att jag inte har den blekaste aning hur sådant fungerar. Så det lämnar jag till någon som är frivillig att ställa upp med lite hjälp, haha.

Elinpelin har somnat sött i min säng, här bakom mig. Tittade på film förut, 17again, har sett den filmen hur många gånger som helst. Men jag tröttnar aldrig! Jag blir typ helt förälskad när jag ser honom, han är riktigt fin och han är riktigt charmig - gud!


Har glömt att berätta att jag och Elin köpt varsin kattunge, dom är verkligen superduper söta. Det började egentligen med att vi inte hade någonting att göra, så vi gick in på blocket och tittade runder. Och hamnade på Katter, så vi ringde på några stycken och fick två svar. Så vi åkte och hämtade katterna samma kväll, båda kattungarna var sist ut ifrån kullen. Dom är otroligt söta och väldigt väldigt busiga, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen :)

Ja, det hade jag kunnat göra om det inte är något annat än det. För FÖR invecklade saker är jag inte superbra på på bloggar. haha. But I give it a try. Adda min msn, det blir nog lättast.

emmahagstrom_@hotmail.com

/ Emma.