onsdag 4 november 2009

allt&inget.

upptäckt att jag får mer och mer läsare, lite roligt faktiskt.

att blogga är ganska svårt ibland, man får typ hjärnsläpp när man väl börjat skriva? Eller innan, jag vet inte riktigt, kommer nog inte ihåg? Jag skriver inte om någonting speciellt i min blogg, skriver bara ner det som poppar upp i mitt huvud. Ibland blir det bra och andra gånger, kanske lite mindre bra. Som denna, kanske?!

Tänker hela tiden på vad jag ska skriva, vad jag ska skriva om för att folk vill läsa? Men när jag tänker efter så skaffade jag inte min blogg för att göra andra nöjda, utan för att jag skulle ha ett ställe där jag kunde skriva ner mina tankar och mina åsikter. Vilket jag tror jag gör, ibland?

Jag älskar att träffa och prata med nytt folk, så jag har absolut inget emot lite kommentarer då och då faktiskt. Haha! Känns inte som att det händer så ofta, men kan bero på min otroligt dåliga uppdatering. Men jag har inte tid att sitta vid datorn alltid, ursäkta ^^. Vet att SAn har klagat en del på mig, och jag ber om ursäkt!

Har inte haft så mycket att berätta om på sistone, men jag kan berätta att jag ska börja på Boxningsklubben i Kristianstad. Måndagar och Onsdagar blir det nog, ska dit och testa. Det verkar vara en kul sport, man får lära sig massor med nödvändiga saker :) Dock måste man nog tåla väldigt mycket stryk, haha? Kan ju inte säga att jag kan ta hur mycket som helst, men antar man vänjer sig vid det med ^^ ?

2 kommentarer:

SAn sa...

Både nödvändigt och jäävligt kul med boxning! Tror det kan vara en sport som passar dig bra! :)

Dt är det man ska skriva.. om allt och inget! Blir mest intressant då :)

Puss<3

Anonym sa...

Jag har tänkt på dig ofta =/