onsdag 4 november 2009

onsdags tankar..

Hemma i tjörnarp idag, kom hit igår kväll. Ska eventuellt till Hässleholm igen senare ikväll, om jag mår bättre. Annars blir det en natt till i denna lilla hålan, haha. Jag har nog inget roligt att berätta tror jag, det har inte hänt så mycket de senaste dagarna faktiskt. Både i Söndags och Måndags gjorde jag och Elin ingenting speciellt, mer än att Emil joinade oss i måndags en stund på kvällen.

Kan dock berätta att jag har gått och blivit förkyld nu igen, vilket är fruktansvärt störigt. Skulle börjat min praktik idag på en skola här i denna hålan, men fick sjukanmäla mig då jag inte kan vistas i köket med en förkylning. Så idag har jag bara varit hemma, sov till ett ungefär. Käkade frukost med min syster och placerade mig sedan här framför skärmen för att titta på film, men har inte kommit så långt ännu. Så får väl starta den nu!

Vill att förkylningen ska gå över så att jag inte går runt och snyter mig hela dagen i skolan i morgon, hoppas jag kan gå dit åtminstone. Alla skulle ta svininfluensa-vaccinet i eftermiddag, men där kunde jag inte gå dit eftersom jag är sjuk. Får inte ta den då! Så det får jag göra en annan dag, om jag nu ens ska göra det? Är fortfarande väldigt skeptisk om det, så vi får se senare.

Det kommer nog mer om mina "onsdags-tankar" lite senare, den rubriken passade inte riktigt till detta inlägget kanske. Men som sagt, det kommer..

Inga kommentarer: