lördag 14 november 2009

lördagen den 14'e

anledningen till att detta också är en speciell dag är för att jag har namnsdag,
och såklart för att vi ska iväg ikväll på "
födelsedags-maskerad". Våra outfiter kommer äga sönder, men det brukar de ju dock göra annars med iofs, haha?
Det känns som att det kommer bli en bra kväll!

Hahaha, nu måste jag ju också berätta att precis när jag skrivit färdigt föregående mening så började "I got a feeling" att spelas från min spelningslista. Vadå lyckat?
Åh, underbart.. Denna dagen/kvällen och natten kommer bli helt awsome.
Förfest hos Lajnus vid sex, sen får vi se vilken tid vi drar vidare ner mot lokalen.

Ha en bra kväll allihop,
det kommer vi ha !

2 kommentarer:

SAn sa...

Ha det bäst ikväll sötis! <3

Maja sa...

Sv: Tack gumman!=) Ni är också sjuukt snygga ikväll!^^ Kolla min blogg sen för foton på er och ert smink/hår.