söndag 15 november 2009

utgång .

igår var vi ju på maskerad, och som jag sa så blev det en lyckad kväll. Men alla lyckade kvällar har alltid något dåligt drag över sig, dom med. Det var synd att det slutade som det gjorde, men hela kvällen fram tills dess var helt perfekt ! Jag och Elin fick hjälp med smink & hår av min kära syster och vi blev apsnygga (som vanligt?) Hahaha. Våra outfits ägde, som vi trodde de skulle göra. & jag var den enda djävulen i huset, så det kändes ganska nice faktiskt!

Dock har jag inga bilder på oss, men om ni kikar in på Maja's (min syster) blogg,
så har hon lagt upp lite bilder som hon tog när vi var redo för utgång.
http://justelliot.blogg.se

Tack för kvällen!

. du är bara så körd!

1 kommentar:

Maja sa...

Ni var så fiina!^^ Synd på idioter som inte kan hantera alkohol..

Sv: Varsågod, bara kul! Haha, det går alldeles utmärkt att ragga på sig själv, det gör jag framför spegeln varje dag! XD