måndag 16 november 2009

maskerad.

Alexander's maskerad, 14 november.


Alex, Johan, Elin, Jag
alex ger elin rosor.

random dans bild.

Jag, Elin, Adde

Linus och Elin.

Tack för kvällen, den var riktigt lyckad. Dock slutade den absolut inte bra, men jag hoppas för allas skull att det inte var sant. Men om det nu stämmer, så hoppas jag verkligen att det löses på bästa sätt och att de för vad de förtjänar.. * hemskt *

Elin satt en tid under kvällen vid baren och funderade, då sex tjejer kommer förbi och ger henne vars en ros med en vars en lapp där det stod i följande ordning "du" - "är" - "den" - "vackraste" - "alexander" - "vet". Elin tog emot i ett chockat tillstånd och hennes kinder blev allt rödare och rödare. Då Alexander kommer fram, med en inplastad ros med ett kort där det stod "jag tycker om dig jättemycket. Alexander" .
Det var så fruktansvärt gulligt och därför var jag ju bara tvungen att blogga om det.

4 kommentarer:

Alexander sa...

Jag kan när jag vill:P

Maja sa...

Sjukt gulligt!^^

Sv: Hehe jupp, den är så fin så jag var tvungen att testa ha med den i bild.

KELLIIIIIIIIIII sa...

AH FY FAN, det var det finaste jag någonsin hört. OMG OMG OMG, fyy faaaan vaa gulliiiigt. nej, jag tänker faktiskt börja böla nu, för det var väldigt fint.

emilia sa...

Kelli: riktigt fint! Helt otroligt gulligt :D Du skulle sett det :D <3