fredag 18 december 2009

Eddie Izzard !

Vi drar till Maalmö, vi drar till Maaalmö !

Fick en tidig julklapp tillsammans med två av mina syskon för någon dag sen, att vi alla skulle åka upp till Malmö och kolla på en "knasig gubbe" (som isak kallade honom), nämligen Eddie Izzard. Jag vet inte riktigt om jag uppskattar honom, tror inte jag har sett någonting från hans tidigare shower? Men jag hoppas iallafall på en bra kväll med mycket skratt.

Denna kväll tillbringar jag alltså tillsammans med min familj och inte med min sambo, men jag hoppas på att hon kommer i morgon kväll, så att vi hinner fixa och dona tills på söndag. Eftersom det är då jag ska ha kalas, jag fyller ju år på Måndag (a) ..

2 kommentarer:

SAn sa...

Det var kuuul! :)
Grattis i förskott gumman - hoppas du får ett mysigt kalas^^ Puss <3

Maja sa...

F-ing awesome kväll, han var så sjuukt bra!!=D

Sv: Eller hur, visst är den bäst!=) Jag är bäst!^^ Och flummig..=P