onsdag 16 december 2009

vin diesel !

ensam hemma inatt, igen.. Elliot sprang iväg förut och tror inte hon kommer hem förrän i morgon bitti. Så ikväll är jag ensam i lägenheten, det är ganska tomt men som tur är så har jag ju våra katter som sällskap. Hot Shot ligger här brevid mig nu och myser, han är så söt :)

Har ju hela tiden sagt att jag ej skulle vaccinera mig mot den här svininfluensan, som de kallar den, har varit emot allting som har med den att göra. Men lät mig övertalas igår kväll, så jag tog den då. Grät som en liten bebis, gjorde jag. Men det gick ganska snabbt! Dock ångrar jag mig idag, eftersom jag har mått och mår fortfarande riktigt dåligt. I morse visste jag inte vart jag hade rumpan någonstans, höll på att svimma flera gånger och kunde inte röra mig. Har riktigt ont i armen nu, men febern och yrandet har försvunnit. Kan inte göra någonting med vänster armen, eller jo, skriva här nu? Men kan inte lyfta på den och kan definitivt inte använda den till att lyfta saker eller att klä på mig, så jag ser kanske handikappad ut när jag ska ta på mig kläder, hahaha.. Men det går väl över snart, hoppas jag!

Ikväll händer det inte mycket, ska bara ta det lugnt. Tänkte sätta på en film alldeles strax, ' A man apart ' med Vin Diesel, och han är ju inte het eller så? Riktigt sexig är han, <3


Inga kommentarer: