onsdag 9 december 2009

julbord äger!

Känns som att jag precis slutat jobba och klockan närmar sig ett, med snabba steg. Känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre, tror faktiskt att jag kommer somna snart. Kanske bäst att gå och lägga sig så man orkar med morgondagen, haha?

Hade ju kvällsöppet i restaurangen idag, det var riktigt kul. Matsalen var fullsmockad med gäster och vi tjänade ihop lagom med dricks, inte allt för mycket. Men det var bra! Alla servetriser / servitörer jobbade super bra idag, tyckte jag faktiskt. Annars brukar det alltid vara någon som bara glider runder, men det var inget sådant som jag la märke till idag, så det var kul att se :)

Elin sprang precis ut genom dörren, skulle titta på film med en vän. Så jag är ensam hemma för tillfället, men får strax sällskap av A. Tror det blir en sleep-over inatt :) Dock ska jag upp tidigt, så det blir sängdags för mig om en stund.

Tänker på hur gutt det hade varit med kvällsöppet i morgon med, då vi slutade så sent idag. Men nej, naturligtvis så kör vi på Jul-lunchen i morgon. Såå Typiskt!

Inga kommentarer: