onsdag 9 december 2009

rensa?

Jag skrev ju på facebook förut att jag var ganska sugen på att rensa min blogg en aning, men nu när jag sitter och tittar på de äldsta inläggen så känns det konstigt att radera det. Jag menar, det är ju minnen? Och jag kan ju inte bara ta bort minnen som jag har, det fungerar ju inte så? Så vidare man inte får någon typ av "minnesförlust" eller något.. Så varför ska jag egentligen rensa?!

Men jag vill inte ha något som kan orsaka att gamla sår ligger och skaver igen, det känns bara onödigt. Hade det inte varit för att allting är som det är just nu, så hade det inte gjort någonting om det varit kvar. Men jag har ännu inte bestämt mig om hur mycket jag vill radera från bloggen, då den ändå är en ganska så personlig och intensiv sida för mig..

Så, ja. Vi får se hur det blir med den saken. Kanske i morgon?

1 kommentar:

SAn sa...

Det är svårt det där.. Det måste ju vara upp till var och en hur man vill gå vidare.

Min egna personliga åsikt är precis som du skriver, att varför radera minnen? Jag kommer aldrig glömma minnen och upplevelser jag har haft, och skulle aldrig få för mig att radera något som faktiskt betytt något.
Så du behöver ju verkligen inte.. Om det inte är det du vill förstås! :) Puss!