måndag 14 december 2009

tik tok !

Lussevakan i Lördags ju, som ni alla vet. Hoppas jag?

Förfest hos oss innan vi drog vidare mot Björket, där vi mötte upp en hel del vänner. Ganska onödigt att ta med sig legg om dom inte kollar det ändå? Alla säger att där var super mycket folk, men jag tyckte det var ganska chill faktiskt. Inte över mycket iallafall. Det var inte heller mycket bråk, inget som jag var inblandad i och jag hörde ingenting om något heller, så det var nog inte så farligt? Inte under tiden jag var där iallafall, haha..

Vi dansade non stop i drygt två timmar, det var riktigt nice. Vi hade någon liten paus, men sen var det in på dansgolvet och på det igen, som gällde. Vi hade super kul den tiden vi var där och vi utnyttjade både dansgolvet och högtalarna, så det var ganska bra faktiskt! Synd man inte var arton så man kunde fått utnyttja båda golven och baren, men jag hade så det räckte så. Haha!

Efterfest runt tre tiden, drog hem till oss och plockade upp lite nödvändiga saker innan vi drog in mot stan igen då vi gick hem till R. Det blev en hel del kaffedrickande, haha? Och xbox-spelande, jag spelade HALO II. Det var riktigt längesen, men kul var det! Jag är ganska duktig (;

Vi drog ifrån stan runt sex tiden, på morgonen. Vi fyra skiljdes åt och jag och A gick hem till oss. Fick en sådan städ-nojja när vi väl kommit hem, då det såg förjävligt ut i hela lägenheten så jag var tvungen att städa lite. Haha! Det var ganska kul ^^ Blev ingen sömn förrän vid sju tiden och vaknde igen vid elva då det ringer på dörren. Snacka om att man bara ville ta sönder dörrklockan?

Inga kommentarer: