torsdag 14 januari 2010

hej mitt vinterland, nu är jag häär..

måste ju bara säga att vädret idag, är helt underbart. Solen skiner, det är varmt och för en gångs skull tyckte jag att det inte gör någonting att snön ligger där och blötar ner och fördärvar mina skor, det var ganska fint. Jag hade fullt upp med att äntligen få använda mina solglasögon igen, som jag smooth matchade med mina rosa uggs. Haha!

Idag mår jag bra, visst jag är sjuk, men jag menar mer åt det psykiska hållet. Det finns inget bättre än ett bra väder, alla blir mycket gladare och mer positiva. Det känns nästan som att det släpps en liten lättnad från mina axlar när det är såhär, jag slipper gå och vara irriterad på någonting. Som i detta fallet antagligen hade varit hur kallt och jobbig snön är för tillfället..
Men idag har jag bestämt mig för att:
Jag Kunde Inte Bry Mig Mindre!

Inga kommentarer: