tisdag 12 januari 2010

sorgsen musik, uttråkad i en urtråkig by..

det känns ganska jobbigt just nu, att vara sjuk är inte alls roligt. Jag vet, jag blir jätte gnällig när jag är sjuk men det kan inte hjälpas. That's just who I am, like it or not.

Är hos mina föräldrar nu, blev upphämtad av mushi inne i stan förut, snällt av henne. Att åka buss eller tåg är väldigt tråkigt att göra när man är
själv, speciellt när man inte har sin mp3 med sig. Fick ju en ny av broren i julklapp, laddar den med fullt batteri och massor med musik innan jag åkte till Lund för någon dag sedan. Men vad gör jag? Jo, eftersom vi tog en spontan resa tillbaka till stan så glömde jag de mesta av mina grejer kvar där. Så nu har jag ingen mp3 i morgon på bussen till skolan, vilket gjorde mig väldigt deprimerad nu, när jag kom på det... fasen med -.- !

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, antagligen ingenting. Ska försöka hitta lite bra filmer att titta på, kanske? Får hoppas på lite mer sömn inatt eftersom det inte blev så mycket igår, gick och la mig sju i morse och vaknade klockan elva och kunde inte sova pga febern, att vakna svettig och stekhet är verkligen ingen rolig sak... usch!

* Hata göteborg = nya favoriten,
kan man något annat än att bara älska Isak & Svante?

2 kommentarer:

Maja sa...

HÅLL KÄFTEN! SLUTA RIING! XD

Maja sa...

Sv: Nää, det var lite fel användning av ordet snopen;P Och jag tror att han kommer att bli glad!^^ Om han ens läser bloggfan haha;D Visst blev fotot fint?!^^ Jag har det som skrivbordsbakgrund nu!<3