lördag 9 januari 2010

nionde januari.


min sminkning, sist det var ugång på G.

Klockan börjar bli mycket, sneglar mot min syster som ligger i andra änden av soffan.
Vad är höjden av lathet? Då jag känner mig gaanska lat för att jag egentligen har någonting att säga till henne men inte orkar?

Nej, egentligen vet jag inte vad jag ska skriva nu för något. Jag gick nyss in och läste en killkompis blogg då jag såg någonting hur knasigt som helst, men det blir nog bra. Sålänge han bloggar om någonting så är jag glad, då jag har någonting att läsa när jag inte har något annat för mig..

Jag är ganska osäker på om det blir något mer filmtittande ikväll, faktiskt. Eftersom jag börjar få nackspärr med tanke på hur jag ligger just nu? (inte bra, alls) Men annars så hoppas jag på en komedi. Dock tror jag att jag är för trött, kommer antagligen att somna. Precis som igår?

Inga kommentarer: