lördag 9 januari 2010

lund city ^^

Bestämde mig i förgår för att hålla min syster sällskap lite, så igår packade jag min väska och åkte mot Lund. Mötte upp A på tåget, när vi väl kommit till Lund fick vi vänta en stund på bussen innan vi kunde åka vidare. När vi satt på bussen fick jag reda på att vi skulle gå till Ica, och min första tanke var 'åhnej, ingen aning vart det ligger? och jag vet hur min syster är med vägbeskrivningar..' Men fel hade jag, det gick hur bra som helst. Det var bara 100m bort så det var ingen fara, vi var där t.o.m före henne ;) Handlade lite stuff inför kvällen och begav oss därifrån hemåt..

Slängde ihop lite tacos grejer och dukade upp, min syster sprang iväg för att hämta kameran så att vi skulle få lite bildbevis på att vi faktiskt varit kreaktiva, haha. Det var jätte mysigt och vi hade trevligt.


Efter middagen placerade vi oss vid Tv'n, spelade lite Nintento (8'a bitars?) - inte för att det säger mig någonting, men det hette iaf så. - Dock lyckades vi inte klara av spelet, men vi klarade oss iallafall fram till bana 4, innan vi gav upp och satte på Twilight istället. Förvånadsfullt så tyckte faktiskt A om filmen, så vi planerade på att se tvåan också. Men varierade och satte på en komedi imellan. Jag la mig till rätta i soffan och var beredd på att se filmen, dock somnade jag (som vanligt?) haha. Och han med, inte så långt efter. Så till slut satt min syster själv och tittade färdigt, stackare..

1 kommentar:

Jamie Nilsson sa...

Mer synd om er, ni missade en bra film!=) Eller ja, du iaf, A hade visst sett den=P Men det var mysigt, kul att ni ville komma!=)