måndag 11 januari 2010

sjukling

Vaknade i förgår av att jag var stekhet, riktigt varm över hela kroppen. Alltså i feber! Riktigt drygt, ville gå upp och hämta värktabletter, men hade ont i hela kroppen så jag orkade inte. La mig lite närmare A och somnade om istället (a). På något konstigt sätt var det inte lika jobbigt längre, lite mer avslappnat, dock lika varmt. Haha!

I morse var det minst lika dåligt, var tvungen att gå upp i morse eftersom jag var sjukt varm. Trodde jag skulle värma upp hela rummet om jag låg kvar, så jag reste mig och gick ut i vardagsrummet. Tänkte sätta igång tv'n och lägga mig i soffan istället, men kom sen på att kanalerna inte fungerade -.- Vilket var riktigt jobbigt..

Men nu har vi fått det till att fungera, riktigt nice. Och det första programmet som sågs var 'Two and a half men', det bästa programmet någonsin. Helt kär i det, haha! Ett stort plus till det :)


du får mig att må bra.

Inga kommentarer: