tisdag 5 januari 2010

skumt ..

vaknade vid tolv inatt och insåg att jag somnat på golvet, där jag bara lagt mig för att Elin satt där heeeelt inne i datorn och för att jag bara hade allmänt tråkigt. Sjungandes på: ... lying flat on the floor, when you think i'll love you all i can, I'm gonna love you a little bit mooore.

Inatt vaknade jag av en annan knasig grej, nämligen att jag drömde en mardröm. IGEN? Detta är hur skumt som helst, jag drömmer aldrig mardrömmar och sist jag gjorde det var det för att något dåligt hade hänt.. Kommer något dåligt att hända nu med?

Gick upp för drygt en halvtimme sedan och placerade mig här framför, sittandes på golvet såklart ^^. Funderar på om Elin ska vakna snart så att vi kan äta frukost, sen blir det att göra sig färdig och ge sig iväg mot skogen. Haha!

Inga kommentarer: