onsdag 6 januari 2010

night night ..

Tack för en underbar kväll, vänner.

Förrätt, varmrätt och efterätt, gör en gaanska mätt faktiskt. Men jag blev riktigt nöjd med min matlagning, fick dock inte med några foton :/ Men minnena från kvällen, är ganska oförglömliga.

Nu är jag hos mina föräldrar, fick med mig datorn hem också. Stackars elliot och Jimmy, de kan inte ha mycket att göra nu? Haha.. Eftersom jag tog datorn med mig och kanalerna på tv'n är helt knas och inte vill fungera, av någon konstig anledning. Men de kommer väl på någonting, hoppas jag?

Ikväll händer det nog inte mycket, A ville att vi skulle träffas, men det är en bit och gå och vädret ligger inte är inte riktigt på min sida ikväll. Så jag tror vi väntar med det till morgondagen, faktiskt (:

Nja, ska se om jag lyckas lura med mig storasyster'n ut en liten stund, kanske? Haha..
( bilden är från den 12'e juni 2009 )

1 kommentar:

Maja sa...

Maten var supergod, du är jätteduktig, tack så mycket!<3 "Oförglömliga" lät rätt dramatiskt haha, men jag kommer helt klart att tänka till nästa gång du diskret försöker signalera mig någonting hahaha!XD