onsdag 27 januari 2010

svar till Lollo's kommentar:
eftersom jag ej kan se din blogg, av någon konstig anledning? (du får förklara det här med användarnamn och lösenord för mig, en annan dag) så svarar jag i ett inlägg istället.

Men ett riktigt svar, skulle innebära en väldigt lång historia. Därför tycker jag att om du vill veta så kan vi ta det en dag då vi pratar telefon eller över msn :)

Jag saknar min syster och min bästa vän.
Därför lägger jag upp lite bilder på dem.


min kära syster. bästa vän.

4 kommentarer:

Lollo sa...

just det! jag satt och kollade alla inställningar och glömde ta bort lösenordet xD haha yeye jag tar bort det naaao :)

babyskill sa...

Okeeeeej :) . Jofan det är helt ok med mig :)! träffar du fortfarande Adde ?

Maja sa...

Miss you too, hjärtat!<3

babyskill sa...

Allvaaar omg , de är en bra kille adde iaf :)! Nääe jag träffar inte någon speciell sådär <3