onsdag 27 januari 2010

när man inte är på bra humör är...

ett litet smakprov på min vill-ha-lista.

jag kom på mig själv att jag ej har varit inne och tittat kläder på ett tag, över internet då alltså, så tänkte att det kanske var dags. Jag har nu hittat en himla massa saker som är fint, dock blir det lite dyrt om jag tar allt, så jag antar att jag får sortera och plocka ut det finaste. Men det gör jag sen (a)

Jag bara älskar skor, så jag tror att det blir det första som jag sparar i min 'vill-ha-lista', några stycken? Jag menar, skor får man aldrig nog av.. Ska in och titta lite till, får se om jag hittar någonting mer som jag kan lägga till i min lista.

Nu kom kisen upp och la sig på mitt bröst (sitter nämligen bakåt lutad i soffan), hon har legat och sovit brevid mig en bra stund, men nu vill hon har mer mys. Det går ju inget annat än att älska henne :)

1 kommentar:

Maja sa...

Snyyggt!=) Aww, sötekisen!^^