lördag 23 januari 2010

wonderful morning..

godmorgon, godmorgon.

Ibland är det skönt att vakna tidigt, gick upp lite över halv elva. Drog på mig myskläder och gick ner för att förbereda frukosten, när jag tittade ut genom fönstret i matrummet och såg hur fint väder det är ute. Dock är det nog fruktansvärt kallt, men när det är blått på himlen och molnen inte blockerar, då får man en somrig känsla i hela kroppen och vill bara öppna dörren och höra hur fåglarna kvittrar.

Men sen tittade jag neråt, mot marken, och såg hur vitt allting annat var och kom på att snön fortfarande täcker allt det vackra. Så den där somriga känslan försvann ganska snabbt igen. Men men, vad ska man göra?

Vissa dagar har jag en sådan känsla då jag tycker att all min musik suger, ingenting går att lyssna på och ingenting är roligt att sjunga till. Som idag, tex? Det är jätte jobbigt för jag vet om att egentligen älskar jag de där låtarna som min kropp vägrar lyssna på idag.. Jag får väl komma på något sätt att försöka övertala mig själv, haha!

Bild från siesta 09.

1 kommentar:

Maja sa...

Jo tack, din playqueue har varit lite schizo idag!=P Kolla min blogg för awesome musik!=)