onsdag 27 januari 2010

jag är väldigt besviken...

Igår var nog en av de knäppaste dagarna på länge, jag har inte varit så arg och haft så många känslor som skriker inuti mig, på samma gång förut.. Det var hemskt!

Jag förstår inte hur man kan bete sig som du gör, att du bara har mage till det, förstår jag definitiv inte? Kan någon vara snäll att förklara för mig.. Har nog aldrig varit så arg på en person i hela mitt liv, som jag är på dig. Jag önskar bara att du vaknar upp en dag och inser hur himla mycket du sårar, på alla sätt och vis, genom att bara öppna truten. Och att du verkligen inser att du gör fel.

4 kommentarer:

Lollo sa...

men vad är det som häänder? :(

SAn sa...

Jamie har berättat för mig om vad som hänt..

Han är psykopat! Du ska vara så F jävla glad att du blivit av med honom. Och jag vet hur det känns att få höra skit efter ett förhållande. Todde snackade ju så sjukt mkt skit om mig och sa elaka saker efter det tog slut mellan oss.. Och har man då haft ett förhållande och varit med om mkt tillsammans så gör dom orden så sjukt jäkla ont.

Du ska vara glad att du slapp ödsla fler år på honom. Se det snarare som en jäkligt bra lärdom och erfarenhet. Nu vet du hur du inte vill ha det, och hur du inte kommer låta någon behandla dig såhär i framtiden.

Love you stumpan! <3

babyskill sa...

Heeej sötnos :) . Här tryck på denna länken så kommer ud till hennes blogg. http://www.nattstad.se/JackieFerm . Allt bra annars ?

Maja sa...

Man vill ju så gärna att de ska göra just det - förstå och ångra sig. Men de gör inte det. Människor med psykopatiska tendenser har inte ett samvete som andra människor har. Det är fruktansvärt tråkigt att stå som en förlorare efter att ha investerat massor av tid, energi och känslor. Men det bästa man kan göra är att gå vidare och göra sig själv en tjänst i att släppa taget om dom. Love you gumman!<3