onsdag 17 mars 2010

20 saker, du bara vill veta om mig.


1. Jag har insett att min senaste kyss var riktigt mysig.
2. Jag lyssnar på with you, med chris brown. För tillfället.
3. Jag pratar ibland alldeles för mkt..
4. Jag älskar/tycker om A, min familj, vännerna och min kise. <3>
5. Min bästa vän är underbar!
6. Min första riktiga kyss var på en träpall. Haha!
7. Jag avskyr när folk ljuger, är svartsjuka utan anledning och beter sig falskt.
8. Kärlek är helt magiskt!
9. Någonstans, tänker någon på mig? ^^
10. Jag kommer alltid att sakna Rele.
11. Jag är hemligt förälskad i Pink, finns det någon hetare?!
12. Sist jag grät var jag ledsen.
13. Min mobiltelefon är himla bra!
14. När jag vaknar på morgonen önskar jag att snön ska försvinna.
15. Innan jag går och lägger mig tänker jag på något/någon som gör mig glad.
16. Just nu tänker jag på att godis hade varit ganska gott. Men en boxningspåse hade suttit bättre!
17. Bebisar är något man ska vara rädd om. De kan göra en väldig nytta i framtiden.
18. Idag har jag pussats och kramats, hela dagen.
19. I kväll har jag det är inte kväll ännu.
20. I morgon är det en dag närmare sommaren.

Inga kommentarer: