lördag 20 mars 2010

fina naglar - finfint


Jag gick inom Harmoni, inne i byn, igår eftermiddag och bokade en tid, för att bygga på mina naglar. Börjar jobba på tisdag, så tänkte att det hade sett trevligt ut med fina naglar. Eftersom jag lyckats bryta de flesta av mina egna - igen, och de hinner antagligen inte växa ut tills dess.

Fick reda på att jag lyckats dra hem praktik platsen som jag sökt, dessutom har de stängt sön-mån - vilket betyder att jag är ledig måndagar. Det låter ju hur bra som helst? Börjar klockan 16.00 på tisdag och jag hoppas på ett trevligt välkomnande och några trevliga gäster :)

Igår var det meningen att vi skulle haft en girls-night-out, men eftersom att Elliot ringde aldrig tillbaka så det blev ingenting med det. Tänkte dra med mig A och hans vänner ut och bowla, men det blev till slut inget av de heller. Så de drog iväg till Lund och jag satt hemma. Ganska tråkigt, gick och la mig vid elva tiden efter att ha tittat på några gamla OC-avsnitt, som jag nu börjat titta om. Men det är ganska skönt att bara ta det lugnt ibland, så det var helt okej.

Inga kommentarer: