onsdag 10 mars 2010

ledighet, städning och träning.


Idag har varit en riktigt soft dag, förutom min knasiga dröm som jag vaknade av vid nio tiden. Fick lite ångest när A åkte till praktiken klockan sex i morse, men somnade om efter ett tags fundering.

Städat uppe hos kisarna och kelat en stund, presenterade också Kitty för dem. I början verkade de inte vara så intresserade av henne, men efter en stund började hotshot bli nyfiken. Tequila blev skrämd, eftersom hon inte visste vem det var och sprang istället och gömde sig under soffan..

Gick hemåt efter ett tag, då Jamie ringde och bad mig skynda mig hem eftersom hon väntade besök och behövde damsugs-hjälp. Men när jag såg hur mycket saker som låg överallt, bestämde jag mig för att städa en aning med. Det blev mycket finare och jag är ganska nöjd!

Funderade förut på om jag skulle ut och springa en runda, men hann inte då jag skulle städa. Nu har vi besök i huset och jag har redan bytat till fin kläder. Tar det i morgon istället! Däremot hinner jag alltid med att promenixa ett tag ikväll..

Simning i morgon, det är så himla härligt.
Blir mer träning utanför hallen också.

Inga kommentarer: