onsdag 17 mars 2010

mitt hår är ganska rött, dock inte så glänsigt längre. Kanske borde ta och färga det? Bara en tanke..


Har köpt en massa nya saker på sista tiden, en himla massa fina kläder. Det känns riktigt bra, äntligen fått in lite färgglatt i min garderob. Lite synd bara att alla de gamla kläderna inte får plats riktigt, men jag får väl ta och rensa lite bland de så jag kan få in alla sommarkläderna som är på ingång?

Beställt ett par riktigt bra solglasögon - undrar egentligen när de kommer, det var ett tag sen nu? Har också tittat ut ett par super bra festival skor, till sommaren. Tyvärr så var de slut i den färgen som jag ville ha, men jag får vänta ett tag så kanske de kommer tillbaka? Annars får jag helt enkelt beställa en storlek större och hoppas på att de passar, annars finns det ju alltid sulor som är bra till sådant. För de skorna är bara ett måste till sommaren - riktigt bra skor!

Nej, jag kräktes igår. Vilket inte alls är något bra, jag tror inte att det är 'vinterkräksjukan' dock, eftersom jag inte haft den sen jag var typ nio? Så jag tror jag är ganska immun mot den där skiten. Kanske är det matförgiftning, det kom ganska plötsligt och det låter som det. Så om det inte händer någonting mer tills i morgon, så blir det skola för min del. Annars, ännu en dag hemma i sängen.

1 kommentar:

Maja sa...

Usch, ickligt!XP Jag är också riktigt sugen på ett par festivalskor! Eller ja.. Mest festival!=)