torsdag 4 mars 2010

swim swim

I augusti 2009 stack jag och sis ner till simhallen och skaffade vars ett kort, vi behöver alltså inte betala för att gå in. Vilket är himla soft! Jag hittade mitt sånt kort för några dagar sen och blev riktigt pepp på att fortsätta, så here i am. Nyss packat väskan för att bege mig mot hallen! - duktigt, ha?

Vädret är helt underbart, måste ju bara kommentera det. Solglasögon på, ny vårjacka och äntligen får jag användning av mina fina blusar och alla mina högklackade skor. - I just love it!


Nya vårjackan, som mami köpte till mig idag. Det är hur perfekt som helst, jag har velat ha den enda sen den kom ut i butikerna. Har provat den i olika färger varje gång jag varit i en utav H&M's affärer och idag var min lilla mamma snäll och köpte den till mig. - Underbart, det känns verkligen som att allt är bra!

1 kommentar:

SAn sa...

frös du inte ihjäl i vårjackan? det är ju faktiskt fortfarande vinter-grader ute ;)