söndag 7 mars 2010

you make me wanna call you in the middle of the night

Super bra helg har det varit, tillbringat med A i Ystad. Att bara umgås, är hur trevligt som helst. Behövs inga höga baser eller massvis med folk runt omkring för att man ska kunna ha roligt. Har fått mig några riktigt bra skratt-upplevelser i helgen ändå, haha.

Jag önskar en del att jag inte hade med mig mina tights, min vårjacka på mig och att jag inte hade glömt min smink-borste hemma. Eftersom jag inte kunnat använda någon snygg makeup i helgen, som jag planerat till mina outfits.

Ikväll händer det nog inte så mycket, mer än att umgås med familjen och 24 sattes precis igång på tv'n. 'den serien är riktigt bra'. Måste också påpeka att jag får riktigt ont i hjärtat av att behöva lämna kisarna själva, varje gång jag går ifrån stugan.

' You make me wanna ... '

Inga kommentarer: