torsdag 8 april 2010

Idag är jag duktig!


Jag skulle egentligen velat följa med mamma in till stan när hon åkte för en stund sen, men bestämde mig för att vara hemma istället. Så nu håller jag på att städa och lägga upp förslag till mig själv om hur jag ska göra vid mitt rum i sommar. Tvättmaskinerna rullar för fullt med all min tvätt och snart går torktumlaren på högvarv, den med.

Funderar också på ifall jag skulle ta och kolla igenom pärmen med 'projektarbetes' papperna, kom på igår att handlings planen, till mitt projekt, ska vara inlämnad om två veckor. Och jag har två uppsatser att göra till nästa torsdag med, så jag känner lite smått panik. Fast ändå inte - som vanligt.. Jag vet att jag klarar det, så jag tar det lite lugnt medan tankarna snurrar runt i huvudet..

Jag och mamma lagade pizza igår, det blev super gott och jätte fina. Glömde dock fota dom eftersom jag hade en hungrig pappa steppandes runt mina fötter under tiden, haha..

Inga kommentarer: