onsdag 14 april 2010

om man inte har någonting annat för sig, kan man ju alltid svara på..

Jag kommer från: sverige.
Jag heter: emilia.
När fyller du år? 21 dec
Om sex månader: går vi sakta mot kylan.

Jag samlar på: inget.
Gröna eller röda äppeln: gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? beror på, men oftast ingen.
Gillar du golf? nej.
Vilken tid gick du upp idag? tjugo över 5.
Har du sovit i din egna säng inatt? nej.
Har du sovit ensam inatt? nej.
Har du strumpor på dig nu? ja.
Hur svarar du i telefon? Hallå?, (det är emilia.) ibland.

Vad ska du göra imorgon? gå till skolan - plugga.
Var vill du bo när du blir stor? utomlands, kanske. Vet inte!
Är det okej att gråta? absolut.
När grät du senast? igår när jag tittade på bröllopsduellen ^^
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar, helt klart!
Laddar du ner musik och film från internent? är inte det olagligt!?
Skulle du göra om du vann en miljon? shooppa såklart, packat väskan & rest iväg.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej.
Har du piercing? öronen & tungan.
Har du tatuering? nej, men det kommer.
Vill du gifta dig? ja.
Vill du ha barn? ja.
Solar du ofta? nej.
Är du bra på att laga mat? jag kan om jag vill.
Gillar du att dansa? yes!

Hur vig är du? har varit mer.
Vilken är din favoritglass? vet inte riktigt.
Tror du på ett liv efter döden? hm, kanske!
Bor dina föräldrar tillsammans? ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? lite både och.
Vilken ögonfärg har du? bruna.
Vilka hårfärger har du haft: blondt, brunt, svart-blått-rött, rött, lila-rött.. Ska jag fortsätta?

Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja.
Är du beroende av något? ja.
Senaste låt du hörde? Kommer inte ihåg vad den hette, någon i morse ^^
Brukar du bädda sängen? ja.
Vem kramade du senast? A ♥
Var du glad igår? ja.
Var du ledsen igår? nej.

1 kommentar:

Maja sa...

OMG, Ben&Jerrys!!!!;D