måndag 19 april 2010

inlämningar, projekt, skola och kalender..

arbete efter arbete, prov efter prov och snart är det nationella på gång.
Jag har till och med inskaffat en kalender, det börjar rulla nu.

Jag har kommit i fatt nu känns det som, har dock två arbeten kvar men jag har fått det mesta gjort. Vilket känns väldigt bra! Projektarbetet börjar också komma igång nu, möte efter möte, vecka efter vecka. Men jag har redan skrivit en handlingsplan och min plan inför vad som komma skall är klart.. Och jag menar, det är snart en högtid på ingång, så jag har snart tid för att sätta igång! GÖTT.

Nu kurrar min mage en aning, lite mat hade den mått bra av :) Har varit väldigt kreaktiv och fantasifull när det gäller matlagning på sistone - dock inga fotografier, vilket är himla synd! Så jag tror att vi kan komma på något riktigt bra idag med :)

Musiken som strömmar ut ur högtalarna för tillfället, är inte direkt någon höjdare. Ska se ifall jag kan fjäska till mig ett låt val nu, haha.. Så nu har jag inte tid med det här mer.

' Smell Ya'll Later!

Inga kommentarer: