torsdag 22 april 2010

torsdag

Det fick bli akut barnpassning idag, so here I am. I malmö, efter en dag med barnen. Var en runda inne på Entré för ett tag sen, innan vi skulle bege oss hemåt lät jag de springa av lite energi i 'svängdörrarna'. Och nu sover de alla som stockar :)

Det har varit en bra dag! Dock missade jag min träning som jag planerat, skulle haft aerobic i 2,5h och simning drygt en timme efter det. Jag tyckte dock att jag såg ett par hantlar vid min brors säng, så jag tror jag lånar dom ett tag istället! Fick lära mig förut av A, att jag är tvungen att börja träna min rygg. Så jag får lyda det och försöka göra det bättre. Mina axlar är nämligen inte och känns heller inte direkt som de ska göra. Jag måste raka mer på ryggen, men eftersom jag redan gör det en del - ser det dumt ut när jag överdriver..

Har nyss bäddat, bytat om och gjort mig färdig. Joggingbyxor & sportbh - riktigt gött!

2 kommentarer:

Maja sa...

Ja, du har börjat bli lite hårig på ryggen, haha, men överdriv inte rakningen, hahahaha!XD

emilia sa...

hahaha, idiot! Det var ju inte alls så jag menade ^^