tisdag 13 april 2010

wunderful and dangerous




snart, snart, snart har jag fått tag på en sladd till mobilen så att jag äntligen kan börja lägga upp foton på den andra bloggen. Och delvis här naturligtvis!

För snabb-uppdatering kan ni alltid titta in på min facebook, ny status då jag inte har tid att blogga! Länk till min profil finns lite längre ner på sidan.

Jag hade en underbar dag igår - som jag också haft hela helgen och lovet som nyss varit.

A, fick upp mig på sin cross, inte för att det gick direkt bra. Det gick väldigt hackigt eftersom att jag bara körde i ettan (då jag inte vågade växla, haha) Men jag ramlade dock inte, haha! Gick också med på att boxas, det var väldigt kul - men fy vad varm jag blev xD . En mysig skogspromenad och en riktigt god middag lagade vi :)

Inga kommentarer: