lördag 10 april 2010

Entré, Ikea, Harrys och Q-bar. Vilken underbar fredag.

lång historia kort, eftersom jag inte tänkt lägga ner någon längre tid på bloggandet just nu.

Steg upp tidigt, vid halv sex för att göra A sällskap vid frukost. Somnade om vid sju, gick upp halv tio för att duscha och göra mig i ordning. Vid elva tiden kom Eva-Lena och pushade på oss en aning, dock var vi redan klara. Så vi tog en kopp kaffe innan vi åkte mot Malmö, där vi sedan mötte upp Jamie och gick ner till Entré.

Entré hittade jag väldigt mycket fina saker (dock för lite tid för att hinna med), men fick med mig ett par himla fina saker hem. Tack vare min söta lilla mamma! Alla kläder och saker som jag köpt/köper, samt mina outfits finns att titta på i min andra blogg: ccuibono.

Efter vår shoppingrunda inne på Entré, körde vi vidare mot IKEA. Det första vi gjorde var att gå upp till restaurangen, KÖTTBULLAR FTW! Också jättegod pastasallad som 'förrätt' och även en bit kladdkaka till kaffet. Det var ju bara tvunget då det endast kostade 10:- Det var nog den roligaste måltiden jag någonsin haft! Den var så rolig att det inte går att återberätta - sådana stunder måste upplevas.

Jag hittade en massa fint inne på de olika avdelningarna, men köpte bara något litet. Ska dock dit igen för att hämta hem resten när jag plockat ner min stora hylla som jag nu har stående i rummet, som dessutom står på den enda stora raka väggen i hela rummet - så det är lite påfrestande att plocka isär den!

Harry's var nog den största besvikelsen detta året!
Q-bar var fullt med liv, som vanligt. Och faktiskt helt okej - med dessutom bra musik :)

'Haha, du skulle fått dig en snyting om det inte varit för att jag antog att du antagligen skulle klara det så bra själv med tanke på hur du vinglade rundor i dina skor.'

Inga kommentarer: