tisdag 4 maj 2010

detta gör att jag får kramp

min spegel är inte min vän för tillfället. Eller jo, från halsen och neråt ser det jävligt ljust ut. Men mitt ansikte? Jag förstår inte vad jag gjort min spegel för fel..

Jag använder inte foundation eller puder längre, mer än om jag verkligen känner för det. Som på utgång? Jag är rädd om mitt face, dock överreagerar jag inte ifall jag skulle ta mig själv i ansiktet. Men jag är snäll mot mig själv.. Men ändå vill inte spegeln mitt bästa för tillfället! Och det gjorde precis så att jag - motvilligt - tog på ögonskugga.

Jag menar - Moget!

Min syster fyller år idag och därför bestämde jag mig för en stund sen att stiga upp ur min mys hörna och ta på mig något lite mer... fint! Dock är jag inte på humör för att klä upp mig i någon blus, eller jag har faktiskt inte bestämt mig. Men just nu har jag en rutig skjorta, svart midjebälte, svarta tights (med skinn på knäna). Så man kan väl säga att jag för tillfället kör lite mer på det 'rockiga' hållet. Men vi får se hur länge det håller i sig -.-

Grr - dumma hårfärg, allting är Ditt fel. Bara ditt !

Inga kommentarer: