tisdag 18 maj 2010

tankar strömmar..



Har hört mycket skitsnack med det gör mig ingenting.   För jag vet vem jag är, jag vet att stilen är min.   Mycket folk vill snacka, men dom öppnar inte käften.   Så Jag ger dom mittersta fingret så dom bara håller käften. 
Har blivit stämplad många gånger men det gör mig ingenting,   Jag lyssnar på allt och lämnar dessa med ett flin.   Jag är inte rädd för dig så jag behöver inte backa.   Mycket möjligt du kan spöa mig men inte ta min värdighet.  Tror du något annat, f*tta. Så tror du fel!

2 kommentarer:

Emi sa...

oj vad roligt att höra från dig! allt bra gumman?

sv på inlägget; jag har velat testa det skitlänge! en rolig grejj att kunna plus att det är bra träning ;) hm jag har typ 6 tjejer som jag står nära sen ska min syrra med och hon kan säkert dra ihop några tjejer ;) puss!! Emelie

Emelie sa...

jo med mig är det bara bra! flyttar ihop med en tjejkompis om en månad till en jättestor trea, ska börja utbilda mig till nagelteknolog i juni så jag slipper den här städfirman.. så bitarna börjar falla på plats i mitt liv känns det som :)

vad gör du nu och så? är du och jonas fortfarande tillsammans eller? det var iof väldigt länge sen ni blev tillsammans men man vet ju aldrig ;)

pusspuss!