måndag 24 maj 2010

KICK ASS !

Jag vet en tjej, som till en början dissade min frisyr och färg.
Men nu vet jag en tjej, som har en frisyr - exakt som mig.

perfekt helg, som det brukar vara. Känns som att livet bara flyter på? - Härligt.
Solen har varit på topp och det har varit underbart varmt, en perfekt dag för stranden i Lördags. Så jag och A, tog med hans lillasyster ner på stranden, där vi tillbringade eftermiddagen. Bad och bus i vatten och på stranden, sen fick vi sällskap. Åt paj och mös.

Fest i lördags, det var ett tag sen - kan man tycka? Men det är skönt att hålla det på avstånd, faktiskt.. När man har festat så mycket, i så många år, förstår jag att man tröttnar - vilket jag inte kunde förut. Man vill ha lite annan tid också. Men det var en bra kväll, som inte slutade så värst bra. Men nu efteråt - så är jag lika glad ändå!

Tjugo minuters lektion idag - det kallar jag lagom. Ikväll blir det mys & film tillsammans med familjen, en av filmerna som ska ses är KICKASS. Och jag hoppas på att den ska göra just det , kick ass!

Inga kommentarer: