tisdag 15 juni 2010

godmorgon "sommaren"

När jag vaknar kommer den första tanken över mig att "gud, vad härligt med sommarlov" och nästa lyder ungefär "frukost i trädgården - fågel-kvitter och solljus." Men det är inte riktigt så och det blir inte riktigt så heller?

Dock åt vi frukost igår ute, för att ♥'at hade bestämt sig för att det hade varit jätte mysigt. Vilket det var, då solen faktiskt tittade fram på förmiddagen. Men annars är det inte så mycket fågel-kvitter och inte heller speciellt mycket solljus? Jag hoppas att det snart ändrar sig, så att man verkligen kan få njuta av sitt.. sista .. sommarlov!

Och på tal om det.. Jag kan säga att det känns verkligen att det är mitt sista. Borde man jobba - borde man njuta? Om jag har tur kanske jag kan få lite av varje - pengar är ju aldrig fel att ha lite av, om inget annat för att spara till senare.

1 kommentar:

SAn sa...

Ska du inte jobb något i sommar? Puss