onsdag 9 juni 2010

nu springer tiden iväg och mycket händer på en och samma gång

Det ska inte bli mycket bloggande just nu, men måste ju uppdatera en del nu när jag inte varit tillgänglig på ett tag. Kom hem för en timme sedan - mina ben värker, är ensam, magen är fortfarande knasig, men ledig i morgon så det gör det lite bättre.

Veckan och helgen som varit har varit underbara, men samtidigt jobbiga. Varit på djurpark och tittat på massa djur, badat och solat tillsammans med ♥'at. Jag har varit omgiven av fina människor, fått en mysig och bättre relation med en super söt bebis. Blivit sjuk, troligen maginfluensa - dock kunnat hålla mig ifrån att kräkas. Torkat kräk från bebis, fått lite kräk på mig själv och kläder. Städat - sovit - tittat på Tv och tagit det lugnt. Och blivit uppassad av 'at!


& nu, film tillsammans med Mami. CRANK 1'an - as bra!

Inga kommentarer: