onsdag 2 juni 2010

otroligt - vi skippar våren och hoppar direkt till sommaren

Vi har knappt fått någon vår , bara regn och blask. Så jag tror det var meningen att vi skulle hoppa över våren och dra oss direkt mot sommaren. En vecka kvar till alla slutar, studenten och avslutningar - såklart ska det hamna på samma dag. Men det kommer bli härligt - riktigt bra!

Bara ett år kvar, sen är det äntligen min tur.
Kan inte säga mer än att jag läääängtar!

Sommaren är på ingång, vädret är underbart och allt går så himla bra.
Skattjakterna drar igång och studenterna dränker sig i alkohol, skratt och goda minnen - helt suveränt!

Middag med familjen på restaurang kl 18.00, det ska bli mysigt och jag hoppas på en trevlig kväll.
Jag har precis gjort mig helt färdig och funderar nu på ifall man skulle ta något att äta innan man sticker iväg. Resan tar ju drygt två timmar. Så det kanske är en bra idé? Jag har faktiskt inte arbetat någonting idag. Jag får göra resten ikväll, det blir hur bra som helst!

En sak som är synd, jag har glömt mina solglasögon hemma.
Typiskt - när jag väl behöver dom så är dom inte i närheten!
Men jag är lika gla' ändå!

1 kommentar:

karolin sa...

åhh, jag saknar att prata med dig också!!
och ja jag tycker också att vi ska ses <3