lördag 3 juli 2010

en helt underbar dag

Jag tittade nyss igenom min telefon, på alla foton jag tagit på sista tiden. Jag har en del berättelser som inte blivit nämnda i bloggen, kanske borde ta och visa hur jag haft det på senaste tiden - i bilder? Dock inte just nu..

Idag har varit en underbar dag. Började ganska segt dock, men vi såg en himla bra film (halva i alla fall), Dinotopia - någon slags barn/familje film. Den varar i fyra timmar, så vi har bara sett halva än så länge men den verkar faktiskt ganska bra!

BADAT - SOLAT - FOTBOLL - VOLLYBOLL - FILM - MYS - GRILLAT & MASSA BUS, det har min dag handlat om och den har varit helt perfekt! Älskling verkar vara ganska utslagen, han ligger just nu i sängen och sover sött, haha! Men snart ska vi sticka iväg, tänkte gå ner till sjön (u heard me, sjö!) och grilla med några vänner, också eventuellt fiska lite grann.

Och jag måste ju bara nämna att det har varit TJUGOSJU GRADER i vår pool HELA DAGEN = bäst!

Inga kommentarer: