onsdag 7 juli 2010

godemornin' officeah

Ungefär sådär låter Adrian's väckarklocka på morgonen.. I början var det helt okej, nu börjar det bli lite jobbigt vissa dagar. Dock är det tur att melodin är skön - annars så finns det ett fönster precis brevid sängen som hade kommit till användning, haha! Men riktigt så farligt är det inte. Bara de första 15min innan man vaknat ordentligt.

Jag känner mig faktiskt väldigt duktig, varje dag sen skolan slutade har jag gått upp mellan sju och åtta varje mån-fre. Och med tanke på att jag inte har något jobb, som annars hade gjort tiden till en självklarhet, betyder att jag bara är väldigt duktig och väljer att inte sova bort hela dagen och istället försöka göra något nyttigt av min fm.

I förgår städade jag rummet, rensade bokhyllan, dammade och ersatte min gamla tv mot den nya som m&p gav mig. Förra veckan var det mycket tvättande om pågick - berodde en del på att poolen användes rejält då.. Igår var vi (= jag och adrian) iväg och handlade massa gott, eftersom jag planerat att göra hemmagjord müsli, som jag berättade om igår.

' jag har fortfarande inte hittat kamera-sladden, dock inte letat så mycket. Men jag hoppas att sis är hemma idag, så jag kan låna den när hon stigit upp. Jag har ju som sagt en hel del bilder att publicera :)

Nu blir det film tittande på den fina TV'N. Vi började se en film igår ZOZO, den handlar om en liten pojke från libanon som, tillsammans med sin familj, ska resa till Sverige för att hälsa på farmor & farfar. Men inte hela familjen kommer så långt, pga bombnedslag som spränger städerna och skjutande soldater som jagar dom från hörn till hörn.. USCH!

Inga kommentarer: