tisdag 6 juli 2010

matlagning - är vi ganska bra på!

Precis ätit middag tillsammans med pappa. Adrian skulle tvunget ut och springa precis när maten var klar - om killar ibland hade planerat lite bättre, hade det ju varit bra..? Mamma är på bio med några väninnor, så jag fick stå för middagen ikväll. Jag och älsk ville pyssla med kassler och nypotatis. Därefter bara flödade förslag och råvaror fram - och det blev ett himla bra resultat! Jag har sagt det förut och nu kommer det igen; Vi är fan väldigt bra på det här med matlagning 1-0 till oss!

Mami klev precis innanför dörren, tänk att hon hann före. Jag hade nu tänkt springa bort och visa henne middagen som vi gjort och jag hoppas att hon gillar det :) Jag har även fotat maten så jag tänkte lägga in dom senare - måste bara leta fram systers kamerasladd!

Inga kommentarer: