lördag 17 juli 2010

saturday.

Tv-spel, film och mys med älskling ikväll. Skulle varit på Tivolirock, men hann inte med att kirra förköpsbiljetter, så det blev himla dyrt och vädret var inte lovande, dessutom måste jag spara pengar till vår lilla semester :) På tal om det så beställde vi biljetter innan idag, vi åker den 30/7, alltså på fredag om två veckor. Har ännu inte bestämt hur länge vi blir borta, men antingen en vecka eller två. Det låter himla fint, det jag har hört om platsen och jag tror vi kommer ha himla roligt och mysigt där uppe!

Älskling spelar Spyro för tillfället och klagar på att "jag hittar inte stenarna.. jag tror inte jag kan göra någonting." Haha, han är för söt! Kanske borde ta ett foto på honom? Han är himla söt när han koncentrerar sig, haha (:

Tänkte fixa lite smått med designen här på bloggen nu, inget stort men lite smått och gott. Lite med textformatet och så, det brukar göra en hel del när man ändrar en sådan liten sak då och då.

2 kommentarer:

Stephanie Harms sa...

Var är det ni ska åka? :)

SAn sa...

Vart ska ni åka? :)