fredag 16 juli 2010

till ny almanacka tillkommer nya planeringar.

Var inne och tittade på några random bloggar, då jag fick upp SANDRANORDIN's blogg. Där jag hittade denna sida som heter Tryckdig.se där man kan designa sin egen almanacka. Vilket jag tyckte lät spännande - så det gjorde jag. Den blev super fin och nu är den beställd - jag hoppas på ett bra resultat när den kommer, wiho! Det är alltid lika spännande när man väntar något på posten, haha.

Jag var och shoppade i Malmö igår med pojkvännen, syster och mami. Vi hittade massvis med fina kläder till kanonpriser, vilket var gött. Jag handlade på; Monki, NewYorker, Gina Tricot och H&M Det är rea typ överallt (till er som inte redan visste), så en massa fina och framför allt färgglada plagg följde med mig hem. Adrian var himla glad att jag köpte färger och inte bara standar, som vitt och svart - vilket det alltid brukar bli när jag shoppar. Det passar till allt och det är väldigt snyggt, så jag tycker inte det är något fel? Men han har rätt, man ser lite trevligare, öppnare och mer "social" ut i färger. Istället för rockig, instängd och bitchig. Som vissa kanske tolkar mig som - hahaha..

Bilder på kläderna hade jag tänkt fixa under dagen, dock har jag inte mycket energi till det just nu. Tänkte bädda sängen och plocka undan lite - som jag redan börjat med. Det känns som att det går av sig själv nu, nästintill varje dag får mina armar ryck och börjar plocka undan saker, bäddar och fixar i rummet.. Men jag antar att det är en himla bra vana att ha, så den håller vi fast vid! På tal om det, jag längtar så till min lägenhet.

Jag och Adrian pratade i morse, som vi gjort i några veckor nu, om att åka iväg på en liten semester. Men inte förrän idag har vi bestämt oss. Adrian målar ju för fullt på huset, så han tänkte måla färdigt framsidan innan vi åker (vilket betyder att tre sidor är färdiga = bara baksidan kvar) och ta den sista sidan när vi kommit hem. Jag tycker det låter som en bra plan och är super glad över vårt beslut! Dock vet jag inte riktigt vilket datum det blir vi åker, men det blir någon gång under v.30, alltså om två veckor.. Mer om vår lilla semester kommer senare.

1 kommentar:

josse sa...

haha sjukt! du är typ den tredje som läser sandras blogg. Det är min granne & typ bästa homie här. världen är allt bra liten :D