onsdag 28 juli 2010

två dagar kvar, sen kommer fredag

du brukade vara väldigt nära, nu är du bara en i mängden.

Pappa vill att jag ska hjälpa till med målningen. Dock inte på husbiten, utan "blomhållarna" som ska sitta på husväggen, han har nämligen bestämt sig för att de ska vara i samma färg som fodret. Så jag och jamie har fått det i uppgift. Dock vet jag inte riktigt när jag ska börja? Vi åker ju på fredag, så just nu har jag annat i huvudet. Jag ska försöka tvätta allting som ska tvättas nu under dagen, fortsätta med packningen och sedan om jag hinner, börja med skrapningen på ena hållaren. Och i morgon blir det nog bara chill, ska färga håret bland annat och se till att resväskan är packad och klar!

Jag hoppas och tror att vi kommer få två underbara veckor där uppe, det kommer bli himla skoj och vi kommer nog verkligen utnyttja tiden till att hinna med så mycket som möjligt. Adrian sa förut, något i stil med; "om pappa ska iväg någonstans, följer vi med. Vi måste titta på allt.." Jag längtar.

Inga kommentarer: