tisdag 21 september 2010

det är något knäppt med mitt teckensnitt
Jag har en väldigt bra känsla idag, allt flyter på som det är tänkt, min inlämningsuppgift går jättebra - trots att jag nyss börjat, två sidor färdiga och more to go. Jag har dessutom pratat med älskling på telefon för en stund sedan, jag blir så himla glad av att höra hans röst. Och han peppade mig till att fixa mina läxor, det känns faktiskt roligare och bättre att göra dom då jag vet att han hejar- och tror på mig. Vi, är bara så bäst tillsammans!

Dessutom berättade han en himla rolig grej. Vi har pratat om att gå och titta på en fotbollsmatch på Malmö Swedbank Stadion, den nya arenan alltså. Vi ville se MFF - HIF, men de biljetterna tog ju slut direkt när de släppts, så det var inte så himla lätt. Och i helgen var vi inne och tittade ifall det fanns någon annan match vi kunde se och det fanns. Så nu när jag pratade med honom berättade han att han beställt biljetter till oss, den 18okt MFF - KALMAR. Jag tror det kommer bli riktigt skoj, det är härligt - adrenalinet pumpar satan och allt folk. Han hade även bestämt att vi skulle hälsa på hans söta mormor och morfar innan vi begav oss ned till matchen, så det blir en fulldag. Det kommer bli en riktigt Bra dag!

Älskling, du är guldvärd. <3

Inga kommentarer: