tisdag 28 september 2010

rummet är städat och möblerat, från topp till tå
endast några få ändringar kvar, men de får dock vänta.

Ja, jag har nu fixat till mitt rum. Det blev himla bra! Dock blir det lite jobbigt att inte kunna gå av på en "egen sida" av sängen, men det går väl att vänja sig vid sålänge. Jag har lite mycket möbler och saker för mitt rum, egentligen. Så jag tror att jag måste göra av med lite sådant, men det får dock vänta. Jag vill ta bort nattduksbordet, och ersätta mitt nuvarande skrivbord med endast en vägghylla. Jag vill sätta upp mina hyllor (fixas ev. ikväll), byta vägg på mina torkade rosor, köpa nya hyllor till mina kära skor. Och ja, lite sådant smått och gott!

Jag måste även rensa min garderob - har nu bestämt mig för att sälja via Tradera, så fort som möjligt hoppas jag på. Också min väskor behöver en liten rensning och ev. något skopar som inte används? Kan hända att någon sak, möbel eller liknande också kommer ut på marknaden :)

Nu hade jag tänkt att inte göra allt för mycket. Mina rosa jogging byxor är lite dammiga efter att ha legat på golvet och dammsugat under möblerna, så jag tror att en dusch hade varit uppskattat. Också ett ombyte, kanske en bra bok och chilla på den ny bäddade sängen en stund?

Inga kommentarer: