tisdag 28 september 2010

jag har kommit på att det nog inte är fel på bloggen, det är nog någonting knasigt med kontakten mellan min laptop och min blogg?

Textsnittet fungerade nämligen perfekt och som det skulle när jag bloggade från Ystad. Så jag undrar vad det egentligen är som står på? Jag vill inte ha den fula stilen på texten som nu ofrivilligt dyker upp, fastän jag ändrat alla inställningar och ändrar stilen varje gång jag skriver och skrivit klart, för att vara säker på att det blir rätt. Men nix, det blir inte som jag vill utan någon heelt annan - typiskt, eller vad?

Mitt rum är faktiskt fint och behagligt nu, bra jobbat emilia! Jag har faktiskt inte lydigt mitt eget råd, att softa ner sig i den ny bäddade sängen eller den puffiga fåtöljen i hörnet av rummet, med en bra bok.. Istället har jag gjort mig i ordning, valt ut kläder. Så nu är jag fix-färdig för att bege mig iväg! Jag hoppas bara på att det inte blir jättesent. Jag vill faktiskt se Idol, mihi ^^ Dock har jag en bekväm outfit på mig, så jag tror att det skulle gå bra att mysa ner sig en stund, eller två.

1 kommentar:

jaane sa...

hahaha aw så söt millan, ja okej jag lovar jag ska låta dem vara kvar! <3